Vásárlás menete

Webáruházunkban a termékek csoportokba vannak szedve, termékkategóriák kerültek feltüntetésre. Az egyes termékeknél az általános forgalmi adót (jelenlegi mértéke: 27%) tartalmazó bruttó vételárak vannak feltüntetve.

 

Megrendelés: A webáruházban úgy tud vásárolni, hogy a kiválasztott termékeket a virtuális kosárba helyezi a „Kosárba” gomb megnyomásával. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet. Ekkor meg tudja nézni a termék szállítási költségét regisztráció nélkül, ami még semmilyen vásárlási kötelezettséggel nem jár. Ezek után a „Kosár megtekintése” gombra klikkelve ellenőrizheti és még módosíthatja a kosár tartalmát (módosítás esetén kérjük használja  a „Kosár frissítése” gombot).

 

Regisztráció: A „Kosárba” funkciót áruházunkba való belépés nélkül is használhatja, de rendelni csak abban az esetben tud, ha áruházunkban regisztrálja magát.

A regisztráció kétféleképpen történhet:

–         A „Regisztráció” menüpontra kattintva ki kell tölteni a regisztrációhoz szükséges adatokat és elküldeni az űrlapot. Ennek során csak a legszükségesebb adatokat kérjük megadni (felhasználónév, e-mail cím, jelszó). A regisztráció elküldése után Ön kapni fog a megadott e-mail címére egy visszaigazolást a regisztrációról (a visszaigazolás csak a regisztráció tényéről értesíti). Ezután már nem kell bejelentkeznie az áruházunkba, a belépés már megtörtént a regisztrációval egyidejűleg. A „Regisztráció/Beállítások” menüpontban lehetősége nyílik jelszóváltoztatásra, szállítási és számlázási cím megadására.

–         Vásárlás során, ha már termék került a kosarába, a „Folytatás a pénztárhoz” vagy „Pénztár” gombok lenyomása után szükséges megadni a szállítási és számlázási nevet és címet, a rendeléshez esetleg szükséges kiegészítő megjegyzést, valamint telefonszámot és e-mail címet a kapcsolattartás céljából. Amennyiben a korábbiakban még nem regisztrált, itt kerül sor a regisztrációra is, mely során felhasználónevet és jelszót kell megadni.

Vásárlás során amennyiben már korábban regisztrált rendszerünkbe a „Pénztár” gomb lenyomása után lehetőség nyílik a bejelentkezésre.

Amennyiben már regisztrált webáruházunkban, de elfelejtette jelszavát, ha az „Elfelejtett jelszó” feliratra kattint, majd megadja a regisztrált e-mail címét, akkor rendszerünk automatikusan elküldi Önnek az új jelszavát.

A személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhetőek, változtathatóak a „Regisztráció/Beállítások” menüpontban. Ezt aktuális megrendelésével kapcsolatban egészen addig megteheti, amíg végleg el nem küldte megrendelését. Kérjük, ezt még a megrendelés véglegesítése előtt hajtsa végre. Aktuális rendelését mindig arra a címre küldjük, amit a rendelés véglegesítése előtt megadott.

Tájékoztatjuk, hogy a regisztrációval hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Medina Bútor Kft., mint a webáruház üzemeltetője nyilvántartásba vegye és kezelje az 2011. CXII. törvény előírásai szerint. Tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja.

Visszaigazolás és egyeztetés: A rendelés leadását követően egy automatikus e-mail üzenetben értesítjük a rendelés befogadásáról. Amennyiben a megrendelése teljesíthető, úgy a megrendelés pozitív visszaigazolását követően ügyfélszolgálatunk munkatársa telefonon megkeresi a Vásárlót, hogy a rendelésben szereplő adatokat egyeztessék, és tájékoztatást kapjon a kiszállítás várható időpontjáról. Abban az esetben amennyiben az adott termék nincs raktárkészleten, úgy a visszaigazolt szállítási időpontról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, megjelölve a szállítás várható időpontját, melyet a Vásárló nyugtáz vagy törölheti megrendelését elektronikus üzenetben. Megrendelése aktuális állapotát nyomon követheti bejelentkezés után a „Regisztráció/Beállítások” menüpontban.

A megrendelés elküldését követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja megrendelését kérjük, jelezze azt ügyfélszolgálatunkon az ugyfelszolgalat@medinabutor.hu e-mail címen vagy a +36 (36) 560-504-es telefonszámon. Fontos, hogy a megrendelés elküldését követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 2 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.

 

Szállítás: A raktáron lévő terméket 48 órán belül átadjuk szállításra, a gyártandó termék várható szállításáról visszaigazolást küldünk.

A házhozszállítás díjaként a webáruházban feltüntetett mindenkori kiszállítási díjak érvényesek.

 

Szállítási díjkategóriák:

–         Legalább 600.000 Ft értékű megrendelés esetén a szállítás ingyenes,

–         0-599.999 Ft értékű megrendelés esetén a szállítási költség a megrendelés bruttó értékének 10%-a, de minimum bruttó 1500 Ft.

A weboldalon megadott szállítási adatok tájékoztató jellegűek, azok értéke egyedileg változhat. A termék Magyarország területére történő házhozszállítását Társaságunk és együttműködő partnerünk végzi. A szállítási díj egy címre vonatkozik, tehát ha több terméket kell szállítani ugyanarra a címre, akkor is csak egy szállítási díjat számolunk fel. A termék átvételekor kérjük, hogy alaposan nézze át, hogy nincs-e bármilyen sérülés a kiszállított bútoron. Ezután a szállítást végző személy vagy cégünk munkatársa átadja a Vásárlónak a számla eredeti példányát, valamint a garanciajegyet, és megkéri, hogy a szállítólevélen aláírásával igazolja a termék és a hivatkozott dokumentumok átvételét.

 

Személyes átvétel: Önnek lehetősége van a terméket előzetes egyeztetés után székhelyünkön 3355 Kápolna, Szabadság tér 2. szám alatt személyesen átvenni. A megrendelés pozitív visszaigazolásáról megküldött elektronikus levélben tájékoztatjuk a Vásárlót a termék várható elkészültéről, amikortól lehetőség van átvenni azt kápolnai székhelyünkön. Személyes átvétel esetében természetesen nem kerül szállítási költség felszámításra.

 

Csomagolás: Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

Fizetés és átvétel: Jelenleg az alábbi fizetési forma közül választhat:

  • készpénzben a szállítást végző személynek az áru átvételekor,
  • készpénzben a személyes átvételkor székhelyünkön,
  • banki átutalással fizet, ez esetben azonban csak az utalás számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a rendelt terméket, az átutaláshoz használt bankszámlaszám: OTP Bank NYRT. 11739009-20252388-00000000

A termékekről a számlát a Medina Bútor Kft. állítja ki.

Garancia és elállás joga: A jótállásra és szavatosságra a polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről az irányadóak.

Termékeinket hivatalos gyártói garanciát nyújtva értékesítjük. Minőségi reklamációval kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén. Fontos, hogy a megrendelt termék átvételekor kapott garancialevelet őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez.

Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján a vásárló (fogyasztó) a szerződéstől indokolás nélkül elállhat: 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Elállási szándékot szóban (telefonon), postai úton és e-mailben is kifejezésre juttathatja a vásárló. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek elállás esetében a vásárlót terhelik. A termék visszaszolgáltatása történhet székhelyünkre történő személyes visszajuttatással vagy bármely futárszolgálattal, vagy postával a 3355 Kápolna, Szabadság tér 2. címre történő visszaküldéssel. A Szolgáltató elálláskor követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését a Vásárlótól.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a 17/1999. (II.5.) számú Kormányrendelet rendelkezéseinek értelmében, az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható: Olyan termék esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Esetünkben ez egyedi méretet, egyedi színt jelenthet.

 

Kifogások rendezésének módja:

A vásárlással kapcsolatban reklamációjával ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat.

Telefon: +36 (36) 560-504

E-mail: ugyfelszolgalat@medinabutor.hu

A szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos vita esetén az igényével vásárló jogosult a vita rendezése érdekében a lakhelye szerint területileg illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (www.nfh.hu), Békéltető Testülethez (www.mkik.hu), illetve Bírósághoz is fordulni.